Je hebt het misschien al gezien, of je ontdekt het nu: we hebben een nieuwe huisstijl. Dankzij communicatiebuerau TomatoLab ogen we fris en scherp, en kunnen we die even frisse en scherpe campagnes vakkundig communiceren.

Ook al maakt uw hoofd een kleine lapsus bij het lezen van het nieuwe logo, de zeikers zitten niet aan onze kant. Wel zetten we de ‘zij’ in the picture zetten en gooien we het verwarrende koppelteken op de schop. Nu schijven we dan ook ZIJkant en niet zij-kant.

Naast het ZIJkant-logo kreeg ook (Un)Equal Pay Day kreeg een make-over, in de lijn van de nieuwe huisstijl. De twee rode bolletjes komen hier terug.

Tot slot worden de websites en de nieuwsbrief momenteel in een nieuw jasje gestoken, gezien het vorige wat was uitgedragen. Krijg je de nieuwsbrief nog niet? Schrijf je snel in, we hebben heel wat straffe acties op de najaarsplanning staan.

Verhuisd!

En om het nieuwe hoofdstuk compleet te maken, zijn we deze week verhuisd van de Brusselse Grasmarkt naar het Sint-Jansplein, het hoekje om. We werden er warm onthaald, en hebben ondertussen ook al onze plantjes verhuisd. Back to business dus!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.