We hoopten er al op, en jawel: onze Equal Pay Day-clip werd zopas bekroond met de Gouden Welp voor de beste Belgische reclamespot. Proficiat aan onze bonkende bomma’s! En wie weet ronden we dankzij deze publieksprijs wel de kaap van de twee miljoen YouTube-kijkers…

De Gouden Welp 2011 werd op 29 september voor de 15de keer uitgereikt door Vepec, de Vereniging voor Promotie en Communicatie. De online stemmers en het publiek dat aanwezig was op de prijsuitreiking in Fakkeltheater Antwerpen kozen onze EPD-clip uit 15 Belgische spots die eerder deze zomer werden ingezonden voor het jongste ‘Internationaal Reclamefestival van Cannes 2011’.

Na de drie nominaties op het reclamefestival van Cannes die we eerder al op ons palmares konden schrijven, is dit alweer een mooie erkenning van een fantastische Equal Pay Day-campagne.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.